Thursday, October 23, 2008

Outstanding #5 - wedding deco

有日對rundown時, 友人問你個backdrop係咩色架......
實情我都唔係好知.

wedding deco 負責人放大假前,
我地好仔細地討論過有咩items後,
至今都再無乜聲氣.
通常都係 vendor 同酒店聯絡,
但係呢次連酒店經理都忍唔住,
要問我地攞佢電話、溝通吓......

仲有3個星期, 婚禮當日的items都未整好......
話說有日與舊同事傾電話互問近況,
提到成長片段, 佢話可能唔諗住我會有咩改動,
所以咪咁遲都未有得睇囉.

但係如果佢認(圈)錯左隔籬果個小朋友,
當左係我呢?
咁我都要改(修正)嘛.......

大家請為我們代禱啦!

No comments: